top of page

Veel gestelde vragen

Wat is de retourtermijn?

Je hebt altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels, retourneert. Bewaar je retourbewijs totdat we deze hebben verwerkt.

Ik heb een item kapot ontvangen, wat nu? 

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje naar contact@anne-elize te sturen. Vermeld hierin je ordernummer & maak een foto van het item dat kapot is. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen!

Wanneer wordt mijn pakketje geleverd? 

Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen maar omdat al onze producten met de hand gemaakt worden door onze lieve collega's uit heel Europa kan de verzendtijd twee weken in beslag nemen. Zodra de producten ons warehouse in Nederland verlaten, ontvang je hierover een mail. Wij verzenden onze producten met Post NL en zodra de bestelling ons warehouse heeft verlaten is de levertijd 2 à 5 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Momenteel is het niet mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen, aangezien wij je aankoop klaarmaken zodra je de bestelling op de website bevestigt.

Als je van gedachten wisselt, kun je de artikelen terugzenden zodra je de bestelling hebt ontvangen. 

Staat je vraag er niet tussen? Neem via onderstaand formulier contact met ons op

Bedankt!

bottom of page